Bidbook voor de AJN

De AJN is dé wetenschappelijke vereniging van én voor artsen werkzaam in de JGZ. AJN stimuleert innovatie binnen de jeugdgezondheidszorg.

In samenwerking met Goedzooi ontwikkelde Brovado een bidbook/magazine waarin de AJN haar merk en waarden verkondigt.

Goedzooi ontwikkelde in 2017 een merkconcept voor de AJN. Zij kwamen langs bij Brovado om te kijken hoe dit het beste in een tastbaar product gegoten kon worden. Omdat vele grote andere merken voor dit soort zaken een merk- of bidbook inzetten, was de keuze voor de AJN snel gemaakt. Een bidbook is herkenbaar, leest met een goed ontwerp fijn weg en kan zowel digitaal als fysiek ingezet worden.

Eindproduct
Het resultaat was een 30 pagina tellend document dat crossmediaal gebruikt ging worden. Het document is volledig geïllustreerd, bevat eigen gemaakte foto’s en op elke pagina is de huisstijl bewaakt om consistentie en uniformiteit uit te stralen.

Participerende organisaties
Het bidbook is ontstaan uit een samenwerking tussen Goedzooi, de AJN en Brovado.