Hapjesschaal.nl web ontwerp

Hapjesschaal.nl, opdrachtgever van het eerste uur, wilde in 2017 uit gaan breiden met meerdere services.

Na ruim 10 jaar samen doorontwikkeld te hebben aan diverse webwinkels van dezelfde eigenaar, werd er 4 jaar geleden besloten alle webwinkels samen te voegen in één overzichtelijke shop. In maart 2017 sloegen we de handen wederom ineen om het platform een kleine make-over te geven. Niet alleen in vorm, maar ook in functionaliteit werden er een paar radicale aanpassingen gemaakt.

Omdat Hapjesschaal.nl diverse producten levert op diverse locaties, hebben we een postcode plugin ontwikkeld die de mogelijk geleverde producten laat filteren op basis van locatie. Daarnaast werkten we, afhankelijk van de ingegeven locatie, aan een functionaliteit die de bezoeker met pin aan de deur of met iDEAL laat betalen.
Naast deze werkzaamheden werken we nauw samen met een SEO gespecialiseerd bedrijf dat ervoor zorgt dat de conversie geoptimaliseerd word en deze, waar nodig, bijstuurt.

10 jaar geleden maakte Brovado een simpele website waarop producten werden getoond, die verkocht werden vanuit een winkel. Inmiddels is Hapjesschaal.nl uitgegroeid tot een volledig internetbedrijf, zonder fysieke winkels.

Extra aanpassingen

Naast het programmeerwerk werden ook de producten onder handen genomen. De informatie op deze pagina’s bestond uit heel veel tekst. Ruim 50% per pagina werd vervangen door iconen en een kleine uitleg daarbij, zodat bezoekers sneller door de informatie heen kunnen scannen.

Webwinkel
https://hapjesschaal.nl/